logo

Etiquetas:

Autor Tema:  (Leído 2098 veces)

Kririon

Frikilunes 11/08/14
« en: 11 de Agosto de 2014, 00:44:52 »
Como estamos a domingo y aun no hay post de Frikilunes, lo abro,
Vendrá alguien este Lunes?

Yo por mi parte traere un juego familiar pero de puteo, el The Island o Survive con expansión para poder jugar a 6.

Artús Fleca

Re:Frikilunes 11/08/14
« Respuesta #1 en: 11 de Agosto de 2014, 09:27:35 »
Hola!

Em dic Aleix i, encara que no coneixia els Frikilunes, sóc un fan del Queimada. Així que tenia previst unir-me a vosaltres aquest dilluns! Ara penso que no sé si aquesta setmana aconseguireu tirar-ho endavant, pel que veig, però com que visc a trenta segons del Queimada, m'hi passaré avui de totes totes a veure què.

(Només em falta saber a quina hora acostumeu a quedar...)

Encantat de conèixer-vos i fins la propera partida, sigui avui o quan sigui!


Aleix


(PS: Jo també tinc jocs de taula que podria dur a l'esdeveniment --no sé, el joc de taula de Juego de Tronos, el de Battlestar Galactica, el Mansiones de la Locura, l'Arkham Horror...--, però com que no acabo de saber com us organitzeu ni els vostres gustos, en principi m'adaptaré a algun joc que porteu vosaltres, i faré bondat!)

Kririon

Re:Frikilunes 11/08/14
« Respuesta #2 en: 11 de Agosto de 2014, 10:29:06 »
Nhi ha que no diuen res pero solen venir sempre, minim apart de mi vindran 2 mes. Pero segur que acaba venint mes gent,espero desitjo xd.

I si hi ha poca feina potser sens uneix algun dels propietaris.

Els Frikilunes solen començar a les 19h, a menys que algu digui per aqui que hi sera abans.

Jo dels que has dit provaria el mansiones o el battlestar gallactica, pero si començen puntuals, que he de marxar abans que tanqui el metro.

Pero si no diu ningu mes res, no els portis que alla ja hi ha molts jocs i els que porto jo i els que jo dic que vindran no son de jugar a jocs molt llargs el dilluns.

Yairt

  • Veterano
  • *****
  • Mensajes: 623
  • Ubicación: Pineda de Mar (Barcelona)
  • Más vale pájaro en mano que cocodrilo en tobillo.
  • Distinciones Antigüedad (más de 8 años en el foro)
    • Ver Perfil
    • -LUDONAUTES-
    • Distinciones
Re:Frikilunes 11/08/14
« Respuesta #3 en: 11 de Agosto de 2014, 10:32:30 »
Un saludo Artus!!!
Yo hoy no pasare,estoy un poco agotado de estos dias. Aprovechare para mirar de darle al axiis and allies 1941/twiligth strule con adria.ya os contare.. si cambio de opinion ya avisare.
¿No escuchais el sonido de los tambores?
Es la... "Victoria"... que se aproxima!!!
Venta/Cambio:
http://boardgamegeek.com/collection/user/Yairt?trade=1&subtype=boardgame&ff=1

halbert82

  • Veterano
  • *****
  • Mensajes: 1165
  • Ubicación: Gràcia, Barcelona
  • Distinciones A bordo de Nostromo Antigüedad (más de 8 años en el foro) Ameritrasher
    • Ver Perfil
    • Distinciones
Re:Frikilunes 11/08/14
« Respuesta #4 en: 11 de Agosto de 2014, 11:07:18 »
Muy buenas!

Yo estaré por el Queimada a eso de las 19:30h aprox. Traeré alguna cosilla ligerita para amenizar la velada, tipo Dominant Species y/o Russian Railroads.

Nos vemos allí!

Hola!

Em dic Aleix i, encara que no coneixia els Frikilunes, sóc un fan del Queimada. Així que tenia previst unir-me a vosaltres aquest dilluns! Ara penso que no sé si aquesta setmana aconseguireu tirar-ho endavant, pel que veig, però com que visc a trenta segons del Queimada, m'hi passaré avui de totes totes a veure què.

(Només em falta saber a quina hora acostumeu a quedar...)

Encantat de conèixer-vos i fins la propera partida, sigui avui o quan sigui!


Aleix


(PS: Jo també tinc jocs de taula que podria dur a l'esdeveniment --no sé, el joc de taula de Juego de Tronos, el de Battlestar Galactica, el Mansiones de la Locura, l'Arkham Horror...--, però com que no acabo de saber com us organitzeu ni els vostres gustos, en principi m'adaptaré a algun joc que porteu vosaltres, i faré bondat!)

Benvingut Aleix! I tant que hi haurà gent, tu apuntat i ja veuràs com sense donar-te'n compte se't faran les dues del matí ben ràpid...  ;D Per cert, que si ets fan del Galactica has anat a parar a un lloc moooolt adient (So Say we All!)

Artús Fleca

Re:Frikilunes 11/08/14
« Respuesta #5 en: 11 de Agosto de 2014, 11:31:34 »
Gràcies per les benvingudes!

Seré a les 19:00 al Queimada, doncs. (Per cert, m'adono que els jocs que us he dit que tinc són precisament els més llargs i durs... i jo sóc d'aquells als quals també se li pot fer indigesta una partida d'Arkham Horror! Per tant, em serà tot un plaer jugar a algun dels jocs que heu esmentat vosaltres... que potser sí que faran més de dilluns!)

Fins aquesta tarda!

rmnmon

  • Veterano
  • *****
  • Mensajes: 1708
  • Ubicación: Barcelona
  • Distinciones Antigüedad (más de 8 años en el foro)
    • Ver Perfil
    • Distinciones
Re:Frikilunes 11/08/14
« Respuesta #6 en: 11 de Agosto de 2014, 12:02:14 »
Jo aquest dilluns sere baixa i el proper tb. A veure si el 25 puc venir

Guillem

Re:Frikilunes 11/08/14
« Respuesta #7 en: 11 de Agosto de 2014, 12:24:39 »
Hola a tots, després de les mini vacances de càmping vindré avui. Jo m'apunto al DS, o si no hi ha prou gent a qualsevol altre cosa, com sempre.

Fins aquesta tarda.

joff

Re:Frikilunes 11/08/14
« Respuesta #8 en: 11 de Agosto de 2014, 13:03:28 »
hola, avui intentaré passar.
Es lo que hay

“The worst-case scenario is not to try, and the second-worst is to try and not get there.”

Flint Westwood

Re:Frikilunes 11/08/14
« Respuesta #9 en: 11 de Agosto de 2014, 15:34:08 »
Buenes !                                                 


La Sonja i un servidor ens passarem entre les 19 partir de les 19h  30     
Ens apuntariem al the island i apunto x si cauen  :                                   

-MODERN ART
- RESISTENCIA
-DRAGONES & TABERNAS 2.0 
                         
  Ah i benvingut Aleix   
Ens veiem

GatoBSK

Re:Frikilunes 11/08/14
« Respuesta #10 en: 11 de Agosto de 2014, 15:45:45 »
Ja ho saps Albert... DS o RRR, molan...

Gand-Alf

  • Baronet
  • Veterano
  • *
  • Mensajes: 9383
  • Ubicación: Barcelona
  • Palantir como los de Alicantir.
  • Distinciones Colaborador habitual y creador de topics Napoleón de fin de semana Eurogamer Ameritrasher Antigüedad (más de 8 años en el foro) Entre los 10 con mayor tiempo conectado Entre los 10 más publicadores Encargado del juego del mes Baronet (besequero de la semana)
    • Ver Perfil
    • Distinciones
Re:Frikilunes 11/08/14
« Respuesta #11 en: 11 de Agosto de 2014, 16:10:36 »
A mi el Dominant me da palazo pero el Railroads lo probaría. Hoy tengo ganas de euros.
Juegos en venta

(\     /)
 \\ _ //
 (='.'=)
 (")_(") Baronet #122 - 24/09/2012 - Gand-Alf

JoanXa

Re:Frikilunes 11/08/14
« Respuesta #12 en: 11 de Agosto de 2014, 16:19:01 »
Buenas, que mejor forma de empezar vacaciones que con un DS o un RRR  ;) Nos vemos a las 19

Kririon

Re:Frikilunes 11/08/14
« Respuesta #13 en: 11 de Agosto de 2014, 16:26:15 »
Buenes !                                                 


La Sonja i un servidor ens passarem entre les 19 partir de les 19h  30     
Ens apuntariem al the island i apunto x si cauen  :                                   

-MODERN ART
- RESISTENCIA
-DRAGONES & TABERNAS 2.0 
                         
  Ah i benvingut Aleix   
Ens veiem

Tambe portare el Catan de cartes, la versió que es per 4 jugadors que diuen que esta molt be i costa nomes 10 euros. Aixi que podem estrenarlo.

Amancio18

  • Recien Llegado
  • *
  • Mensajes: 26
  • Ubicación: Barcelona
  • Distinciones Antigüedad (más de 8 años en el foro)
    • Ver Perfil
    • Distinciones
Re:Frikilunes 11/08/14
« Respuesta #14 en: 11 de Agosto de 2014, 17:09:24 »
Jo avui tampoc podré venir.

Passeu-ho bé!!