logo

Etiquetas:

Autor Tema:  (Leído 6224 veces)

Cateusk

  • Baronet
  • Veterano
  • *
  • Mensajes: 590
  • Ubicación: BCN
  • Club Amatent
  • Distinciones Antigüedad (más de 8 años en el foro) Baronet (besequero de la semana)
    • Ver Perfil
    • Distinciones
Nou grup a la Biblioteca Les Voltes de Sant Vicenç dels Horts
« en: 29 de Febrero de 2012, 14:13:43 »
Seguint la duradera estela produïda per la Biblioteca Tecla Sala de l'Hospitalet, des de la Biblioteca Les Voltes de Sant Vicenç dels Horts estem montant un grup per retrobar-nos els dissabtes a la mateixa Biblioteca (i esperant que la resta de biblioteques de Catalunya trobin el moment per seguir-nos). El nostre objectiu és jugar, divertir-nos i difondre aquest món tan injustament desconegut per la majoria de la població, i des d'aquí farem tot el possible per donar-ho a conèixer. Hem de fer veure a la "resta" que els jocs de taula sí han evolucionat en el temps, però que per algun motiu misteriós no se'ls hi ha donat la publicitat que es mereixen... i això ho estem canviant poc a poc entre tots.

Per tant, si algú dels voltants de Sant Vicenç dels Horts o del mateix poble s'anima a col·laborar en aquest projecte, fiqueu-vos en contacte amb mi (cateusk@gmail.com) i us ho acabo d'explicar (és important que consolidem un grup de gent més o menys fixa per a fer viable el projecte). I si no podeu assistir regularment, no us preocupeu, ja us mantindrem informats de totes les nostres trobades per a què hi assistiu quan pugueu.

Ja m'he ficat en contacte amb una desena de persones que m'ajudaran a tirar endavant el projecte, però espero que siguem molts més per a què sigui tot molt més fàcil.

Salutacions i ens veiem a la Biblio ben aviat,

balowsky

  • ModeradorDeForo
  • Habitual
  • *****
  • Mensajes: 245
  • Ubicación: Hospitalet de Llobregat, BCN
  • Distinciones Antigüedad (más de 8 años en el foro) Modera un subforo, pule y da cera
    • Ver Perfil
    • Distinciones
Re: Nou grup a la Biblioteca Les Voltes de Sant Vicenç dels Horts
« Respuesta #1 en: 29 de Febrero de 2012, 14:20:04 »
 Felicitats per la iniciativa nois
"Se conoce mejor a una persona en una hora de juego que en un año de conversación" (Platón)

Gand-Alf

  • Baronet
  • Veterano
  • *
  • Mensajes: 9383
  • Ubicación: Barcelona
  • Palantir como los de Alicantir.
  • Distinciones Colaborador habitual y creador de topics Napoleón de fin de semana Eurogamer Ameritrasher Antigüedad (más de 8 años en el foro) Entre los 10 con mayor tiempo conectado Entre los 10 más publicadores Encargado del juego del mes Baronet (besequero de la semana)
    • Ver Perfil
    • Distinciones
Re: Nou grup a la Biblioteca Les Voltes de Sant Vicenç dels Horts
« Respuesta #2 en: 29 de Febrero de 2012, 14:27:48 »
Me alegro de que se monten iniciativas así en Santvi (mi antiguo pueblo). Que no todo tiene que ser traficar con armas :D
Juegos en venta

(\     /)
 \\ _ //
 (='.'=)
 (")_(") Baronet #122 - 24/09/2012 - Gand-Alf

Cateusk

  • Baronet
  • Veterano
  • *
  • Mensajes: 590
  • Ubicación: BCN
  • Club Amatent
  • Distinciones Antigüedad (más de 8 años en el foro) Baronet (besequero de la semana)
    • Ver Perfil
    • Distinciones
Re: Nou grup a la Biblioteca Les Voltes de Sant Vicenç dels Horts
« Respuesta #3 en: 29 de Febrero de 2012, 16:28:43 »
Gràcies Balowsky, esperem que tot surti bé... I, Gand-Alf, ja treure'm el Bang! per jugar i quedaran saciats...
 ;D

Cateusk

  • Baronet
  • Veterano
  • *
  • Mensajes: 590
  • Ubicación: BCN
  • Club Amatent
  • Distinciones Antigüedad (más de 8 años en el foro) Baronet (besequero de la semana)
    • Ver Perfil
    • Distinciones
Re: Nou grup a la Biblioteca Les Voltes de Sant Vicenç dels Horts
« Respuesta #4 en: 01 de Marzo de 2012, 12:17:36 »
Si us plau, als responsables que us he enviat un e-mail aneu proposant quan us aniria bé fer la primera reunió la setmana que ve. I si algú més també s'hi anima serà benvingut...

Gràcies,

Ronin

Re: Nou grup a la Biblioteca Les Voltes de Sant Vicenç dels Horts
« Respuesta #5 en: 01 de Marzo de 2012, 13:47:21 »
És una iniciativa que em té molt il·lusionat!

Que tal reunir-nos aquest dimecres que ve (día 7) cap allà a les 19h quan gairebé tothom ha plegat de treballar?
@perdedordemesa en Instagram

Némesis

  • Baronet
  • Veterano
  • *
  • Mensajes: 2835
  • Ubicación: Castelldefels (Barcelona)
  • Distinciones Antigüedad (más de 8 años en el foro) Bloguero Onanista lúdico (juego en solitario) Baronet (besequero de la semana)
    • Ver Perfil
    • Distinciones
Re: Nou grup a la Biblioteca Les Voltes de Sant Vicenç dels Horts
« Respuesta #6 en: 01 de Marzo de 2012, 14:55:31 »
Hola companys,

Si us ve de gust, aquí teniu un adepte més. Jo visc a Barcelona, però SVdH queda en el meu radi d'acció. M'encantaria conèixer a quins jocs jugueu i deixar-me caure de tant en tant.

Per contactar-me: aleixtugas@gmail.com

PD. Estic segur que al company xavilongo també li faria molta il·lusió venir, si us va bé.

jonovi

Re: Nou grup a la Biblioteca Les Voltes de Sant Vicenç dels Horts
« Respuesta #7 en: 01 de Marzo de 2012, 16:04:08 »
Contad conmigo para los sábados que pueda ser (es el único día que tengo libre a la semana).
Me alegro mucho que se enchegue un grupo de este tipo por esta zona.
Gracias y felicidades por tan magnífica idea.
Un saludo a tod@s.

bibteclasala

  • Ocasional
  • **
  • Mensajes: 64
  • Ubicación: L'Hospitalet de Llobregat
  • Distinciones Antigüedad (más de 8 años en el foro)
    • Ver Perfil
    • Biblioteca Tecla Sala
    • Distinciones
Re: Nou grup a la Biblioteca Les Voltes de Sant Vicenç dels Horts
« Respuesta #8 en: 01 de Marzo de 2012, 16:18:32 »
Hurra per Les Voltes!!!

Tant de bo quan passin tres anys més totes les biblioteques públiques tinguessin jocs als seus fons.

Ara mateix us escribim un missatge, per si podem col·laborar en alguna cosa amb vosaltres.  ;)

Cateusk

  • Baronet
  • Veterano
  • *
  • Mensajes: 590
  • Ubicación: BCN
  • Club Amatent
  • Distinciones Antigüedad (más de 8 años en el foro) Baronet (besequero de la semana)
    • Ver Perfil
    • Distinciones
Re: Nou grup a la Biblioteca Les Voltes de Sant Vicenç dels Horts
« Respuesta #9 en: 01 de Marzo de 2012, 18:24:54 »
Primer de tot, gràcies pels agraïments de la Biblioteca Tecla Sala, ells sempre seran els pioners i compartim el mateix desitg. Estarem en contacte.

En quan a Némesis, encantats amb el teu oferiment, ara estem en el procés de formació del grup per arrencar el més aviat possible. Evidentment, també estas invitat a la reunió que estem programant per la setmana que ve, tot ajuda és poca  ;) I si vols portar a algú més, com en Xavilongo, cap problema. Aviat ficarem en marxa el nou bloc i ens activarem a les xarxes socials per a explicar i programar les trobades.

Jonovi, necesitamos gente que se implique un poco para poder arrancar con una mínima base de gente (al resto ya los conseguiremos poco a poco). Como le he comentado a Némesis, también quedas invitado al día de la semana que viene en que decidamos la reunión.

"nomeachantaré", en principi a mi em va bé el dimecres dia 7 a les 19 h. A la resta us va bé?

« Última modificación: 21 de Marzo de 2022, 18:51:16 por Cateusk »

Jansy

  • Ocasional
  • **
  • Mensajes: 92
  • Ubicación: Sant Andreu de la Barca (Barcelona)
  • Distinciones Antigüedad (más de 8 años en el foro)
    • Ver Perfil
    • No feu soroll...!
    • Distinciones
Re: Nou grup a la Biblioteca Les Voltes de Sant Vicenç dels Horts
« Respuesta #10 en: 01 de Marzo de 2012, 21:09:58 »
Sóc el Xavier Jansana, que ja em vaig posar en contacte amb tu, Cateusk.

A mi qualsevol tarda em va bé, i també el dissabte.

Estaré pendent... :)

+ab

Re: Nou grup a la Biblioteca Les Voltes de Sant Vicenç dels Horts
« Respuesta #11 en: 01 de Marzo de 2012, 21:22:56 »
És bon dia i bona hora, dimecres. M'apunto!

freddy

Re: Nou grup a la Biblioteca Les Voltes de Sant Vicenç dels Horts
« Respuesta #12 en: 01 de Marzo de 2012, 21:48:39 »
Hola.

A mi me iria mejor un sabado por la mañana, pero si finalmente se decide hacer día 7 a las 19, allí estaré igualmente. Espero que la cosa salga adelante, ilusionado me hayo  ;).

David.

Cateusk

  • Baronet
  • Veterano
  • *
  • Mensajes: 590
  • Ubicación: BCN
  • Club Amatent
  • Distinciones Antigüedad (más de 8 años en el foro) Baronet (besequero de la semana)
    • Ver Perfil
    • Distinciones
Re: Nou grup a la Biblioteca Les Voltes de Sant Vicenç dels Horts
« Respuesta #13 en: 02 de Marzo de 2012, 00:10:09 »
Bé, sembla que de moment va guanyant el dimecres 7 a les 19 hores. Demà per la tarda acabarem de decidir la data final i la fixarem aquí al fòrum. Gràcies Freddy, +ab i Jansy, amb gent com vosaltres això no fallarà, ja ho veureu  ::)

Némesis

  • Baronet
  • Veterano
  • *
  • Mensajes: 2835
  • Ubicación: Castelldefels (Barcelona)
  • Distinciones Antigüedad (más de 8 años en el foro) Bloguero Onanista lúdico (juego en solitario) Baronet (besequero de la semana)
    • Ver Perfil
    • Distinciones
Re: Nou grup a la Biblioteca Les Voltes de Sant Vicenç dels Horts
« Respuesta #14 en: 02 de Marzo de 2012, 10:46:59 »
Si pot ser 19.30 doncs ja seria una meravella... Just plego de la feina a les 19.00.