Es curioso. El señor Dorca, director de DEVIR, habla de un hipotético tema muy parecido al que se ha debatido en los últimos días aquí en su muro personal (y público) de facebook. Como está en catalán algunas cosas no las entiendo.Pero vamos creo que es interesante conocer la opinión de un responsable.Ara us explicaré una història d'enveges -suposo- o bé directament d'odi -que espero que no-.Imagineu-vos que sou editor de jocs. Doneu servei al client i al consumidor final. Quan falta una peça en un joc li hi envieu per correu. Teniu un responsable d'aquesta tasca, que es dedica a fer això per tal de mantenir una bona imatge i que tothom estigui content.Ara imagineu-vos que hi ha un fòrum a Internet, d'afeccionats als jocs. I un jugador us diu el nom del porc perquè us contacta i no li restituïu una peça defectuosa. La protesta del consumidor dura dies, setmanes, amenaça amb boicots, extrapola mala fe i mala educació, anima a la resta de gent del fòrum a fer com ell i deixar de comprar-vos jocs. En cap moment el client diu de quin joc es tracta, però diu que l'editor americà si que ha respost a la seva queixa i que s'ha disculpat en nom vostre.Imagineu el què faríeu. Contestar al bloc? Mala idea. Totes les persones que intenten defensar la vostre editora, la vostre feina, son acusats de venuts a l'or de Moscou, els hi salten al coll per defensar-vos, la cosa està molt pujada de to.Bé... el que faríeu primer de tot és esbrinar què ha passat, no? Doncs el noi que s'encarrega d'enviar peces als jugadors que els en falta una et diu que: "es que no en tenim d'aquestes peces, varem perdre els drets d'aquest joc l'any 2007!". Ves per on, per això el indignat del fòrum no deia de quin joc es tractava, vol una peça d'un joc que us va comprar -suposeu- fot 8 anys com a mínim.Hi ha molta mala bava deixada anar per la xarxa, i massa gent sense vida pròpia, em temo. És una llàstima. Sort que només és un cas hipotètic.Malfieu-vos del que llegiu a la xarxa, sota noms de guerra. I que tingueu un bon Sant Josep, patró dels trolls.
Cita de: Bru en 23 de Marzo de 2015, 03:16:28 Es curioso. El señor Dorca, director de DEVIR, habla de un hipotético tema muy parecido al que se ha debatido en los últimos días aquí en su muro personal (y público) de facebook. Como está en catalán algunas cosas no las entiendo.Pero vamos creo que es interesante conocer la opinión de un responsable.Ara us explicaré una història d'enveges -suposo- o bé directament d'odi -que espero que no-.Imagineu-vos que sou editor de jocs. Doneu servei al client i al consumidor final. Quan falta una peça en un joc li hi envieu per correu. Teniu un responsable d'aquesta tasca, que es dedica a fer això per tal de mantenir una bona imatge i que tothom estigui content.Ara imagineu-vos que hi ha un fòrum a Internet, d'afeccionats als jocs. I un jugador us diu el nom del porc perquè us contacta i no li restituïu una peça defectuosa. La protesta del consumidor dura dies, setmanes, amenaça amb boicots, extrapola mala fe i mala educació, anima a la resta de gent del fòrum a fer com ell i deixar de comprar-vos jocs. En cap moment el client diu de quin joc es tracta, però diu que l'editor americà si que ha respost a la seva queixa i que s'ha disculpat en nom vostre.Imagineu el què faríeu. Contestar al bloc? Mala idea. Totes les persones que intenten defensar la vostre editora, la vostre feina, son acusats de venuts a l'or de Moscou, els hi salten al coll per defensar-vos, la cosa està molt pujada de to.Bé... el que faríeu primer de tot és esbrinar què ha passat, no? Doncs el noi que s'encarrega d'enviar peces als jugadors que els en falta una et diu que: "es que no en tenim d'aquestes peces, varem perdre els drets d'aquest joc l'any 2007!". Ves per on, per això el indignat del fòrum no deia de quin joc es tractava, vol una peça d'un joc que us va comprar -suposeu- fot 8 anys com a mínim.Hi ha molta mala bava deixada anar per la xarxa, i massa gent sense vida pròpia, em temo. És una llàstima. Sort que només és un cas hipotètic.Malfieu-vos del que llegiu a la xarxa, sota noms de guerra. I que tingueu un bon Sant Josep, patró dels trolls.Creo que precisamente hace alusión a un forero que hace poco se quejó precisamente de que le faltaba una pieza de un juego y la empresa americana se lo acabo reponiendo (si indagáis en este hilo posiblemente sabréis quien es)Curioso que el juego del que se queje se lo haya comprado hace más de 8 años (Es lo que dice Dorca, que Devir perdió los derechos de ese juego hace 7 años). ¿Se ha dado cuenta del error ahora? ¿No será que lo habrá perdido él y quiera montar una pataleta?La verdad es que es curioso, siempre que viene alguien a quejarse de algo de forma aireada y se le pregunta cual es la pieza o cual es el juego, no suelen decirlo, como mismamente dice también Dorca.
Cita de: Bru en 18 de Marzo de 2015, 16:47:30 Lo de los pantalones y esas cosas que entran dentro de la llamada "garantía comercial" sólo son obligatorias si está asi reconocido en su publicidad.En los tiquets y facturas, y es voluntario.
Lo de los pantalones y esas cosas que entran dentro de la llamada "garantía comercial" sólo son obligatorias si está asi reconocido en su publicidad.
Cita de: Wkr en 18 de Marzo de 2015, 16:48:27 En los tiquets y facturas, y es voluntario.Desde el momento en el que en mi ticket dice que aceptan cambios y devoluciones, el único responsable de que el producto esté en perfecto estado es la tienda, que es a quien yo le he comprado.
En los tiquets y facturas, y es voluntario.
Cita de: Thunderchild en 23 de Marzo de 2015, 03:38:37 Cita de: Bru en 23 de Marzo de 2015, 03:16:28 Es curioso. El señor Dorca, director de DEVIR, habla de un hipotético tema muy parecido al que se ha debatido en los últimos días aquí en su muro personal (y público) de facebook. Como está en catalán algunas cosas no las entiendo.Pero vamos creo que es interesante conocer la opinión de un responsable.Ara us explicaré una història d'enveges -suposo- o bé directament d'odi -que espero que no-.Imagineu-vos que sou editor de jocs. Doneu servei al client i al consumidor final. Quan falta una peça en un joc li hi envieu per correu. Teniu un responsable d'aquesta tasca, que es dedica a fer això per tal de mantenir una bona imatge i que tothom estigui content.Ara imagineu-vos que hi ha un fòrum a Internet, d'afeccionats als jocs. I un jugador us diu el nom del porc perquè us contacta i no li restituïu una peça defectuosa. La protesta del consumidor dura dies, setmanes, amenaça amb boicots, extrapola mala fe i mala educació, anima a la resta de gent del fòrum a fer com ell i deixar de comprar-vos jocs. En cap moment el client diu de quin joc es tracta, però diu que l'editor americà si que ha respost a la seva queixa i que s'ha disculpat en nom vostre.Imagineu el què faríeu. Contestar al bloc? Mala idea. Totes les persones que intenten defensar la vostre editora, la vostre feina, son acusats de venuts a l'or de Moscou, els hi salten al coll per defensar-vos, la cosa està molt pujada de to.Bé... el que faríeu primer de tot és esbrinar què ha passat, no? Doncs el noi que s'encarrega d'enviar peces als jugadors que els en falta una et diu que: "es que no en tenim d'aquestes peces, varem perdre els drets d'aquest joc l'any 2007!". Ves per on, per això el indignat del fòrum no deia de quin joc es tractava, vol una peça d'un joc que us va comprar -suposeu- fot 8 anys com a mínim.Hi ha molta mala bava deixada anar per la xarxa, i massa gent sense vida pròpia, em temo. És una llàstima. Sort que només és un cas hipotètic.Malfieu-vos del que llegiu a la xarxa, sota noms de guerra. I que tingueu un bon Sant Josep, patró dels trolls.Creo que precisamente hace alusión a un forero que hace poco se quejó precisamente de que le faltaba una pieza de un juego y la empresa americana se lo acabo reponiendo (si indagáis en este hilo posiblemente sabréis quien es)Curioso que el juego del que se queje se lo haya comprado hace más de 8 años (Es lo que dice Dorca, que Devir perdió los derechos de ese juego hace 7 años). ¿Se ha dado cuenta del error ahora? ¿No será que lo habrá perdido él y quiera montar una pataleta?La verdad es que es curioso, siempre que viene alguien a quejarse de algo de forma aireada y se le pregunta cual es la pieza o cual es el juego, no suelen decirlo, como mismamente dice también Dorca.Lo mismo me pasó a mí, para que este hombre se quede más tranquilo diré que se trata del juego Desierto Prohibido y tengo los correos enviados y fotos de la carta defectuosa.Y yo también animo a que la gente no compre a Devir, me parece una pésima editorial; si tienen una persona dedicada únicamente al trabajo de reponer piezas y no es capaz de de responder a los emails mal asunto.
Cita de: Thunderchild en 23 de Marzo de 2015, 03:38:37 Cita de: Bru en 23 de Marzo de 2015, 03:16:28 Es curioso. El señor Dorca, director de DEVIR, habla de un hipotético tema muy parecido al que se ha debatido en los últimos días aquí en su muro personal (y público) de facebook. Como está en catalán algunas cosas no las entiendo.Pero vamos creo que es interesante conocer la opinión de un responsable.Ara us explicaré una història d'enveges -suposo- o bé directament d'odi -que espero que no-.Imagineu-vos que sou editor de jocs. Doneu servei al client i al consumidor final. Quan falta una peça en un joc li hi envieu per correu. Teniu un responsable d'aquesta tasca, que es dedica a fer això per tal de mantenir una bona imatge i que tothom estigui content.Ara imagineu-vos que hi ha un fòrum a Internet, d'afeccionats als jocs. I un jugador us diu el nom del porc perquè us contacta i no li restituïu una peça defectuosa. La protesta del consumidor dura dies, setmanes, amenaça amb boicots, extrapola mala fe i mala educació, anima a la resta de gent del fòrum a fer com ell i deixar de comprar-vos jocs. En cap moment el client diu de quin joc es tracta, però diu que l'editor americà si que ha respost a la seva queixa i que s'ha disculpat en nom vostre.Imagineu el què faríeu. Contestar al bloc? Mala idea. Totes les persones que intenten defensar la vostre editora, la vostre feina, son acusats de venuts a l'or de Moscou, els hi salten al coll per defensar-vos, la cosa està molt pujada de to.Bé... el que faríeu primer de tot és esbrinar què ha passat, no? Doncs el noi que s'encarrega d'enviar peces als jugadors que els en falta una et diu que: "es que no en tenim d'aquestes peces, varem perdre els drets d'aquest joc l'any 2007!". Ves per on, per això el indignat del fòrum no deia de quin joc es tractava, vol una peça d'un joc que us va comprar -suposeu- fot 8 anys com a mínim.Hi ha molta mala bava deixada anar per la xarxa, i massa gent sense vida pròpia, em temo. És una llàstima. Sort que només és un cas hipotètic.Malfieu-vos del que llegiu a la xarxa, sota noms de guerra. I que tingueu un bon Sant Josep, patró dels trolls.Creo que precisamente hace alusión a un forero que hace poco se quejó precisamente de que le faltaba una pieza de un juego y la empresa americana se lo acabo reponiendo (si indagáis en este hilo posiblemente sabréis quien es)Curioso que el juego del que se queje se lo haya comprado hace más de 8 años (Es lo que dice Dorca, que Devir perdió los derechos de ese juego hace 7 años). ¿Se ha dado cuenta del error ahora? ¿No será que lo habrá perdido él y quiera montar una pataleta?La verdad es que es curioso, siempre que viene alguien a quejarse de algo de forma aireada y se le pregunta cual es la pieza o cual es el juego, no suelen decirlo, como mismamente dice también Dorca.El que se quejó era sobre la furia de dracula y yo ya le dije que estaba descatalogado hace mucho. No contesto nada a eso...
Cita de: ThoR en 23 de Marzo de 2015, 08:49:35 Cita de: Thunderchild en 23 de Marzo de 2015, 03:38:37 Cita de: Bru en 23 de Marzo de 2015, 03:16:28 Es curioso. El señor Dorca, director de DEVIR, habla de un hipotético tema muy parecido al que se ha debatido en los últimos días aquí en su muro personal (y público) de facebook. Como está en catalán algunas cosas no las entiendo.Pero vamos creo que es interesante conocer la opinión de un responsable.Ara us explicaré una història d'enveges -suposo- o bé directament d'odi -que espero que no-.Imagineu-vos que sou editor de jocs. Doneu servei al client i al consumidor final. Quan falta una peça en un joc li hi envieu per correu. Teniu un responsable d'aquesta tasca, que es dedica a fer això per tal de mantenir una bona imatge i que tothom estigui content.Ara imagineu-vos que hi ha un fòrum a Internet, d'afeccionats als jocs. I un jugador us diu el nom del porc perquè us contacta i no li restituïu una peça defectuosa. La protesta del consumidor dura dies, setmanes, amenaça amb boicots, extrapola mala fe i mala educació, anima a la resta de gent del fòrum a fer com ell i deixar de comprar-vos jocs. En cap moment el client diu de quin joc es tracta, però diu que l'editor americà si que ha respost a la seva queixa i que s'ha disculpat en nom vostre.Imagineu el què faríeu. Contestar al bloc? Mala idea. Totes les persones que intenten defensar la vostre editora, la vostre feina, son acusats de venuts a l'or de Moscou, els hi salten al coll per defensar-vos, la cosa està molt pujada de to.Bé... el que faríeu primer de tot és esbrinar què ha passat, no? Doncs el noi que s'encarrega d'enviar peces als jugadors que els en falta una et diu que: "es que no en tenim d'aquestes peces, varem perdre els drets d'aquest joc l'any 2007!". Ves per on, per això el indignat del fòrum no deia de quin joc es tractava, vol una peça d'un joc que us va comprar -suposeu- fot 8 anys com a mínim.Hi ha molta mala bava deixada anar per la xarxa, i massa gent sense vida pròpia, em temo. És una llàstima. Sort que només és un cas hipotètic.Malfieu-vos del que llegiu a la xarxa, sota noms de guerra. I que tingueu un bon Sant Josep, patró dels trolls.Creo que precisamente hace alusión a un forero que hace poco se quejó precisamente de que le faltaba una pieza de un juego y la empresa americana se lo acabo reponiendo (si indagáis en este hilo posiblemente sabréis quien es)Curioso que el juego del que se queje se lo haya comprado hace más de 8 años (Es lo que dice Dorca, que Devir perdió los derechos de ese juego hace 7 años). ¿Se ha dado cuenta del error ahora? ¿No será que lo habrá perdido él y quiera montar una pataleta?La verdad es que es curioso, siempre que viene alguien a quejarse de algo de forma aireada y se le pregunta cual es la pieza o cual es el juego, no suelen decirlo, como mismamente dice también Dorca.El que se quejó era sobre la furia de dracula y yo ya le dije que estaba descatalogado hace mucho. No contesto nada a eso...No Thor, no creo ya que se refiere a un forero que no quería decir de que juego se trataba, y Torke sí lo dijo.