logo

Etiquetas:

Autor Tema:  (Leído 871 veces)

Nadie

  • Veterano
  • *****
  • Mensajes: 666
  • Ubicación: Sant Boi (Barcelona)
  • Kill'em all!
  • Distinciones Antigüedad (más de 8 años en el foro) Colaborador habitual y creador de topics
    • Ver Perfil
    • BGG
    • Distinciones
95a Sessió del Club Amatent (02-04-2016)
« en: 30 de Marzo de 2016, 23:46:19 »
Este sábado coged el coche y preparaos para colonizar la montaña, chavalada, que tenemos sesión al aire libre por la mañana, en la plaza Narcís Lunes, y seguiremos con el vicio en en la Capella por la tarde.



- Bé, la qüestió és que jo ara dic una frase i/o oració i vosaltres repetireu el final de la mateixa de manera que crearem un veritable joc de rol en mig d’aquestes partides. D’acord? Doncs vinga! Som-hi tots! A la muntanya!!!

♪ Jo vaig a la muntanya, jo vaig a la muntanya. Jo vaig a la muntanya. Onta vaig?? ♫

- A la muntanyaaa!!!

- Molt bé, nois, molt bé! Caram! Sou més eixerits que un pèsol i que un gínjol! Bé, doncs ara, i abans de complicar una miqueta més el joc, el que farem serà repetir aquesta inoblidable excursió a la muntanya on jugarems a jocs de taula, d’acord? Doncs vinga! Som-hi de nou! A la muntanya!!!

♪ Jo vaig a la muntanya, jo vaig a la muntanya. Jo vaig a la muntanya. Onta vaig?? ♫

- A la muntanyaaa!!!

- Molt rebé mainada i quitxalla! Caram! Com es nota que sou de la generació X i que li doneu fort als ameritrash, eh! Hola Cateusk! Però vigileu que ara vindran els Carcafans i ens faran la pirula! Per què? Doncs perquè ara hem de complicar una miqueta més el joc i ara ja no anem a la muntanya. Ara anirem d’excursió al riu, d’acord? Doncs vinga, anem d’excursió al riu tots!!!

Jo vaig d’excursió al riu, jo vaig d’excursió al riu. Jo vaig d’excursió al riu. Onta vaig??

- ? ? ? (1, 2, 3, respondra otra vez)

Nadie

  • Veterano
  • *****
  • Mensajes: 666
  • Ubicación: Sant Boi (Barcelona)
  • Kill'em all!
  • Distinciones Antigüedad (más de 8 años en el foro) Colaborador habitual y creador de topics
    • Ver Perfil
    • BGG
    • Distinciones
Re:95a Sessió del Club Amatent (02-04-2016)
« Respuesta #1 en: 15 de Abril de 2016, 10:08:53 »
Mira que no saberos la respuesta de la canción... ¡mal, muy mal!

Et aquí la crónica de la última sesión:

http://amatent.blogspot.com.es/2016/04/cronica-95a-sessio-02-04-2016.html