logo

Etiquetas:

Autor Tema:  (Leído 3059 veces)

halbert82

  • Veterano
  • *****
  • Mensajes: 1165
  • Ubicación: Gràcia, Barcelona
  • Distinciones A bordo de Nostromo Antigüedad (más de 8 años en el foro) Ameritrasher
    • Ver Perfil
    • Distinciones
Re:USUARIOS DE BGG DE LOS QUEIMADEROS
« Respuesta #15 en: 30 de Enero de 2015, 09:58:25 »
Una pregunta que en penses del "Rex: Final Days of an Empire", podries fer una miniresenya de les teves?

Així, en plan "express":



























Nooooo, no és tan dolent... ;D He fet un parell de partides i la veritat és que em van semblar eternes i no em vaig divertir massa, però el joc no està malament del tot (si t'agraden aquest tipus de jocs, es clar). Si ets un hard-eurogamer com el Miki, amb el Rex et sortiran ampolles... :P

És un joc de negociació i combat amb aliances entre jugadors que permeten guanyar en grup. Està bé, però crec que és gairebé obligatori jugar 6 i prohibir les aliances de 3. És un joc bastant tàctic, t'has d'anar adaptant al que va succeint al taulell, i cada torn passen moltes coses... El sistema de combat és com una especie de"pedra, paper, tissora" hipervitaminat.
Tot i que no té massa a veure en mecàniques, a mi l'experiencia de joc em recorda a un Cosmic Encounter amb moltes més regles i sense tant caos.

MIKI1980

  • Baronet
  • Veterano
  • *
  • Mensajes: 3138
  • Ubicación: Barcelona
  • No se puede escapar del spaghetti!!!
  • Distinciones Antigüedad (más de 8 años en el foro) Crecí en los años 80 Eurogamer Baronet (besequero de la semana)
    • Ver Perfil
    • Distinciones
Re:USUARIOS DE BGG DE LOS QUEIMADEROS
« Respuesta #16 en: 30 de Enero de 2015, 10:17:46 »
A mi em sembla que té un caos horrible, si això et mola, pues et pots divertir un huevo. Però el tema de Dune tenia certa lògica i amb les races del TI no hi ha per on agafar-lo; un despropòsit, hi ha una nau humana que va zumbant-se planetes, i hi ha uns jugadors que són humans i se'ls zumba igual (és un detall, però un detall molt mal fet; a Dune eren les tempestes, i els fremen crec que eren els del dessert, es poden pujar a sobre i moure's o algo així).

Les races estan descompensades, que això està guai, perquè cadascuna ha d'aprofitar-se d'alguna cosa que fa millor que les altres, però això fa que alguna aliança combinant 2 races pugui ser gairebé no derrotable.

Si et molen els euros fuig! Si et molen jocs més caòtics i amb òsties, molt millor un Caos en el Viejo Mundo que em sembla que ofereix una experiència de joc més sencilla però amb guasa també.

(I és llarguet, que jo, com diu l'Halbert, abans em faig un Kemet que aquest).
Baronet #206: del 23/06/14 al 30/06/14

En venta: Mis tesoros

"Toda esta gilipollez, después hay que saber gestionarla" (ROOM25)

Gand-Alf

  • Baronet
  • Veterano
  • *
  • Mensajes: 9383
  • Ubicación: Barcelona
  • Palantir como los de Alicantir.
  • Distinciones Colaborador habitual y creador de topics Napoleón de fin de semana Eurogamer Ameritrasher Antigüedad (más de 8 años en el foro) Entre los 10 con mayor tiempo conectado Entre los 10 más publicadores Encargado del juego del mes Baronet (besequero de la semana)
    • Ver Perfil
    • Distinciones
Re:USUARIOS DE BGG DE LOS QUEIMADEROS
« Respuesta #17 en: 30 de Enero de 2015, 10:30:08 »
A mi el Rex me parece un ameritrash muy chulo. Imprescindible jugarlo a 6 y limitando alianzas a 2, pero en general gusta a toda la gente a la que le gusta un Juego de Tronos por ejemplo. Pillatelo, Kririon, y luego cuando no te guste me lo vendes a mi :P
« Última modificación: 30 de Enero de 2015, 10:49:01 por Gand-Alf »
Juegos en venta

(\     /)
 \\ _ //
 (='.'=)
 (")_(") Baronet #122 - 24/09/2012 - Gand-Alf

MIKI1980

  • Baronet
  • Veterano
  • *
  • Mensajes: 3138
  • Ubicación: Barcelona
  • No se puede escapar del spaghetti!!!
  • Distinciones Antigüedad (más de 8 años en el foro) Crecí en los años 80 Eurogamer Baronet (besequero de la semana)
    • Ver Perfil
    • Distinciones
Re:USUARIOS DE BGG DE LOS QUEIMADEROS
« Respuesta #18 en: 30 de Enero de 2015, 10:48:03 »
A mi el Rex me parece un ameritrash muy chulo. Imprescindible a 6 y limitando alianzas a 2, pero en general gusta a toda la gente a la que le gusta un Juego de Tronos por ejemplo. Pillatelo, Kririon, y luego cuando no te guste me lo vendes a mi :P

A mi me gustó incluso más que el JdT, claro que este no lo soporto! jejeje!
Baronet #206: del 23/06/14 al 30/06/14

En venta: Mis tesoros

"Toda esta gilipollez, después hay que saber gestionarla" (ROOM25)

Xaif

  • Experimentado
  • ****
  • Mensajes: 256
  • Ubicación: Barcelona
  • Distinciones Antigüedad (más de 8 años en el foro)
    • Ver Perfil
    • Distinciones
Re:USUARIOS DE BGG DE LOS QUEIMADEROS
« Respuesta #19 en: 30 de Enero de 2015, 10:48:26 »
A mi el Rex me parece un ameritrash muy chulo. Imprescindible a 6 y limitando alianzas a 2, pero en general gusta a toda la gente a la que le gusta un Juego de Tronos por ejemplo. Pillatelo, Kririon, y luego cuando no te guste me lo vendes a mi :P

+1 a l'opinió de Gand-alf. Als trollasos de d'alt no els facis ni cas. Són uns mueve mueve.   ;D

Rex/Dune està molt bé, però no crec que t'agradi. És un joc bastant vell que te mecàniques força interessants.

Per el que m'has comentat altres cops és que el teu grup de joc busca jocs senzills i aquest és llarguet i te moltes interaccions entre faccions i regles que si no domines fan que el joc no tingui sentit. És exclusiu per a 6 i a més tots els jugadors deuen tenir més o menys la mateixa experiència per a que el joc estigui equilibrat.

Com ha dir Miki el Caos pot ser una millor opció. Però te problemes similars. Exclusió per 4 i necessitat de jugadors de similar nivell.