A mi me gustaría pasar-me a conoceros y echar algún vicio.Hasta que hora estáis normalmente y cuando se inicia?
Jo com sempre vindre a les 20.30 magradaria fer una partida a larchipelago si hi ha quorum sino puc dur el co2.
Cita de: rmnmon en 19 de Octubre de 2014, 12:43:11 Jo com sempre vindre a les 20.30 magradaria fer una partida a larchipelago si hi ha quorum sino puc dur el co2.Iep, nosaltres (Jose i jo) avui sí que vindrem! Arribarem també a les 20:30, un Archipelago ens sembla bé, o si no el CO2 aquest. També dèiem de fer un Cyclades, no sé si és sant de la teva devoció...
Cita de: Galaena en 20 de Octubre de 2014, 15:49:25 Cita de: rmnmon en 19 de Octubre de 2014, 12:43:11 Jo com sempre vindre a les 20.30 magradaria fer una partida a larchipelago si hi ha quorum sino puc dur el co2.Iep, nosaltres (Jose i jo) avui sí que vindrem! Arribarem també a les 20:30, un Archipelago ens sembla bé, o si no el CO2 aquest. També dèiem de fer un Cyclades, no sé si és sant de la teva devoció...A mi si hi ha lloc m'agradaria provar el archipelago, pero suposo que es joc de 3 hores ,no? i mes si no se jugar. M'equivoco?
Yo también me dejaré caer por ahí, me lo pasé muy bien el viernes!Tyrion yo también soy un gran jugador al descent, aunque siempre como Overlord. Espero que detestes la segunda edición para llevarnos bien jeje. Aunque después de escuchar que la 4ª de D&D estaba bien estoy curado en salud.
Cita de: Kririon en 20 de Octubre de 2014, 16:04:08 Cita de: Galaena en 20 de Octubre de 2014, 15:49:25 Cita de: rmnmon en 19 de Octubre de 2014, 12:43:11 Jo com sempre vindre a les 20.30 magradaria fer una partida a larchipelago si hi ha quorum sino puc dur el co2.Iep, nosaltres (Jose i jo) avui sí que vindrem! Arribarem també a les 20:30, un Archipelago ens sembla bé, o si no el CO2 aquest. També dèiem de fer un Cyclades, no sé si és sant de la teva devoció...A mi si hi ha lloc m'agradaria provar el archipelago, pero suposo que es joc de 3 hores ,no? i mes si no se jugar. M'equivoco?En la versio d duracio mitjana son unes 2h. No es massa llarg dexplicar. Ja lhe posat a la bossa