logo

Etiquetas:

Autor Tema:  (Leído 11767 veces)

Kririon

FRIKILUNES 09/12/2013
« en: 03 de Diciembre de 2013, 16:01:48 »
Ei avui inauguro jo i demanant fillers xd.

Com ultimament estic fillero (vease el Kinsburg de ahir) , i com que ja veig que Yairt portara segurament Carcassonne y los 7 samurais xd les  expansions vaja.  Jo vui fer una petició, per fer al principi o mes endavant despres d'aquesta partida de carcassonne, i no es altre que jugar al Time's up si algu el te.

Si ja se que es un joc tirat a mes no poder d'adivinar personatges, que tenint el joc o no algun cop segur que algu ha jugat a quelcom semblant.

Pero jo ho deixo aquí per si algú s'anima xd.

Tambe voldria fer un Perudo, si el classic mentider, amb una mica mes de gracia. Que el Davos el te pero ahir no hi va haver manera, aixi que faig un llamamiento als Filleros Frikiluneros!


Julià

Re:FRIKILUNES 09/12/2013
« Respuesta #1 en: 03 de Diciembre de 2013, 21:08:27 »
Jo també tinc ganes de provar el Carcassonne.
Com que m'en vaig a les 12, ho veig complicat per fer dos partides llargues, aixi que m'apunto als fillers, si es fan.

Per cert, em va saber greu deixar el Rialto a mitges aquest dilluns passat, potser un altre dia amb mes temps el podem jugar.

Yairt

  • Veterano
  • *****
  • Mensajes: 623
  • Ubicación: Pineda de Mar (Barcelona)
  • Más vale pájaro en mano que cocodrilo en tobillo.
  • Distinciones Antigüedad (más de 8 años en el foro)
    • Ver Perfil
    • -LUDONAUTES-
    • Distinciones
Re:FRIKILUNES 09/12/2013
« Respuesta #2 en: 04 de Diciembre de 2013, 10:19:21 »
Ei avui inauguro jo i demanant fillers xd.

Com ultimament estic fillero (vease el Kinsburg de ahir) , i com que ja veig que Yairt portara segurament Carcassonne y los 7 samurais xd les  expansions vaja.  Jo vui fer una petició, per fer al principi o mes endavant despres d'aquesta partida de carcassonne, i no es altre que jugar al Time's up si agu el te.

Tambe voldria fer un Perudo, si el classic mentider, amb una mica mes de gracia. Que el Davos el te pero ahir no hi va haver manera, aixi que faig un llamamiento als Filleros Frikiluneros!

ok, no problemo, jo el porto. aviam si fem un foradet despres del carcassonne.

Jo també tinc ganes de provar el Carcassonne.
Com que m'en vaig a les 12, ho veig complicat per fer dos partides llargues, aixi que m'apunto als fillers, si es fan.

Per cert, em va saber greu deixar el Rialto a mitges aquest dilluns passat, potser un altre dia amb mes temps el podem jugar.

mea culpa, cuan la cossa va tan justa mes val fer un altre cossa,. creia que el rialto donaria temps en dues hores a cuatre. pero al final va ser a cinc. la veritat es que tenim que mirar de no comencar cosses que no podem acabar . perque tallen molt el rotllo. el proper dia fem un battle line!!!!!
ens veiem!!
¿No escuchais el sonido de los tambores?
Es la... "Victoria"... que se aproxima!!!
Venta/Cambio:
http://boardgamegeek.com/collection/user/Yairt?trade=1&subtype=boardgame&ff=1

MIKI1980

  • Baronet
  • Veterano
  • *
  • Mensajes: 3138
  • Ubicación: Barcelona
  • No se puede escapar del spaghetti!!!
  • Distinciones Antigüedad (más de 8 años en el foro) Crecí en los años 80 Eurogamer Baronet (besequero de la semana)
    • Ver Perfil
    • Distinciones
Re:FRIKILUNES 09/12/2013
« Respuesta #3 en: 04 de Diciembre de 2013, 12:12:05 »
El 24 feu festa o treballeu?

El 23 es frikilunes, i si tenim festa el 24 podríem fer una mica de fiestuqui, fer algún joc una mica diferent, o ves a saber...
Baronet #206: del 23/06/14 al 30/06/14

En venta: Mis tesoros

"Toda esta gilipollez, después hay que saber gestionarla" (ROOM25)

Kririon

Re:FRIKILUNES 09/12/2013
« Respuesta #4 en: 04 de Diciembre de 2013, 12:37:02 »
Jo treballo el 24 :(

rmnmon

  • Veterano
  • *****
  • Mensajes: 1711
  • Ubicación: Barcelona
  • Distinciones Antigüedad (más de 8 años en el foro)
    • Ver Perfil
    • Distinciones
Re:FRIKILUNES 09/12/2013
« Respuesta #5 en: 04 de Diciembre de 2013, 12:47:43 »
jo el 24 treballo i es dels dies forts...
Aquesta setmana duràs el Vanuatu Miki?

MIKI1980

  • Baronet
  • Veterano
  • *
  • Mensajes: 3138
  • Ubicación: Barcelona
  • No se puede escapar del spaghetti!!!
  • Distinciones Antigüedad (más de 8 años en el foro) Crecí en los años 80 Eurogamer Baronet (besequero de la semana)
    • Ver Perfil
    • Distinciones
Re:FRIKILUNES 09/12/2013
« Respuesta #6 en: 04 de Diciembre de 2013, 12:49:40 »
jo el 24 treballo i es dels dies forts...
Aquesta setmana duràs el Vanuatu Miki?

Si puc portar la motxila, que habitualment puc en principi si (a no ser que el jugui el finde i em sembli una mierdaca, pero no ho sembla, jejeje!).
Baronet #206: del 23/06/14 al 30/06/14

En venta: Mis tesoros

"Toda esta gilipollez, después hay que saber gestionarla" (ROOM25)

halbert82

  • Veterano
  • *****
  • Mensajes: 1167
  • Ubicación: Gràcia, Barcelona
  • Distinciones A bordo de Nostromo Antigüedad (más de 8 años en el foro) Ameritrasher
    • Ver Perfil
    • Distinciones
Re:FRIKILUNES 09/12/2013
« Respuesta #7 en: 04 de Diciembre de 2013, 13:04:00 »
Buenas!

Por mi parte el próximo lunes estoy abierto a casi todo (incluso al Time's Up!), aunque también depende de a lo que se juegue este fin de semana en las Ayudar Jugando...

Pongo algunas propuestas sobre la mesa: Belfort, Terra Mystica, Struggle of Empires, Ys, por ejemplo...

El 24 feu festa o treballeu?

El 23 es frikilunes, i si tenim festa el 24 podríem fer una mica de fiestuqui, fer algún joc una mica diferent, o ves a saber...

Jo a partir del dia 20 per la tarda estic de vacances fins passat reis, o sigui que compteu amb mi per el que sigui! ;)

JoanXa

Re:FRIKILUNES 09/12/2013
« Respuesta #8 en: 04 de Diciembre de 2013, 13:33:34 »
Buenas!

Por mi parte el próximo lunes estoy abierto a casi todo (incluso al Time's Up!), aunque también depende de a lo que se juegue este fin de semana en las Ayudar Jugando...

Pongo algunas propuestas sobre la mesa: Belfort, Terra Mystica, Struggle of Empires, Ys, por ejemplo...

El 24 feu festa o treballeu?

El 23 es frikilunes, i si tenim festa el 24 podríem fer una mica de fiestuqui, fer algún joc una mica diferent, o ves a saber...

Jo a partir del dia 20 per la tarda estic de vacances fins passat reis, o sigui que compteu amb mi per el que sigui! ;)

Osti Albert vacances escolars! Que bé tu montes!

Jo el 24 treballo però m'apunto al que fagi falta  ;D

De cara a dilluns un Belfort, Vanuatu, Terra Mistica o DOMINANT SPECIES em semblen bé.

Portaré el Hansa T i el Carolus que son curtets a veure si veuen llum

GatoBSK

Re:FRIKILUNES 09/12/2013
« Respuesta #9 en: 04 de Diciembre de 2013, 13:42:57 »
Ese Strugle of Empires me encantaría probarlo... aunque no sé si tenemos quorum, ni si es factible con mi horario (habría que empezar a las 8.30h. aprox).

Si no, pues bueno, me apunto a lo que surja... aunque prefiero algún Euro medio que juegos tontakers. Claro que tb puedo jugar juegos tontakers, no se me caerán los anillos por jugar el timesup... o el ajedrez de cartas! xD (Dios, qué malo el ajedrez de cartas... :p ... sí sí, que ya sé que te ríes mucho...)

hec

Re:FRIKILUNES 09/12/2013
« Respuesta #10 en: 04 de Diciembre de 2013, 13:55:27 »
Buenas! Yo también me pasaré este Lunes y respecto a gustos, como Gatobsk, algún eurogame medio-largo mejor que tarde de fillers. Un Dominant ya sería la leche... pero el Struggle of Empires tiene buena pinta.

MIKI1980

  • Baronet
  • Veterano
  • *
  • Mensajes: 3138
  • Ubicación: Barcelona
  • No se puede escapar del spaghetti!!!
  • Distinciones Antigüedad (más de 8 años en el foro) Crecí en los años 80 Eurogamer Baronet (besequero de la semana)
    • Ver Perfil
    • Distinciones
Re:FRIKILUNES 09/12/2013
« Respuesta #11 en: 04 de Diciembre de 2013, 14:02:34 »
He oído DS!!!!????? Arañitas preparadas!!!!

L'Struggle és molt bo també!
« Última modificación: 04 de Diciembre de 2013, 14:04:44 por MIKI1980 »
Baronet #206: del 23/06/14 al 30/06/14

En venta: Mis tesoros

"Toda esta gilipollez, después hay que saber gestionarla" (ROOM25)

Xaif

  • Experimentado
  • ****
  • Mensajes: 256
  • Ubicación: Barcelona
  • Distinciones Antigüedad (más de 8 años en el foro)
    • Ver Perfil
    • Distinciones
Re:FRIKILUNES 09/12/2013
« Respuesta #12 en: 04 de Diciembre de 2013, 14:03:12 »
M'agradaria probar Vanuatu o Terra Mystica. Portaré Amun Re, Spyrium y Coup.

Struggle of Empires comencar-lo més tard de les 20h és un suicidi...

GatoBSK

Re:FRIKILUNES 09/12/2013
« Respuesta #13 en: 04 de Diciembre de 2013, 14:37:12 »
M'agradaria probar Vanuatu o Terra Mystica. Portaré Amun Re, Spyrium y Coup.

Struggle of Empires comencar-lo més tard de les 20h és un suicidi...
Vale... pues descartado Struggle.
Si surje el DS... y me esperáis... yo me apunto.
El Spyrium de dejó buen gustillo.

Galaena

Re:FRIKILUNES 09/12/2013
« Respuesta #14 en: 04 de Diciembre de 2013, 15:37:36 »
Buenas!

El lunes que viene como la tienda ya tendrá cierto rodaje (1 semanita, yay!) intentaré pasarme, que el mono me puede! Entre los que se han dicho, a mí me molaría probar el Terra mystica.