logo

Etiquetas:

Autor Tema:  (Leído 3139 veces)

Gand-Alf

  • Baronet
  • Veterano
  • *
  • Mensajes: 9383
  • Ubicación: Barcelona
  • Palantir como los de Alicantir.
  • Distinciones Colaborador habitual y creador de topics Napoleón de fin de semana Eurogamer Ameritrasher Antigüedad (más de 8 años en el foro) Entre los 10 más publicadores Entre los 10 con mayor tiempo conectado Encargado del juego del mes Baronet (besequero de la semana)
    • Ver Perfil
    • Distinciones
Re:FRKILUNES 06/10/2014
« Respuesta #15 en: 06 de Octubre de 2014, 13:23:21 »
Yo me apunto al Risk de Star Wars va :P
Juegos en venta

(\     /)
 \\ _ //
 (='.'=)
 (")_(") Baronet #122 - 24/09/2012 - Gand-Alf

rmnmon

  • Veterano
  • *****
  • Mensajes: 1712
  • Ubicación: Barcelona
  • Distinciones Antigüedad (más de 8 años en el foro)
    • Ver Perfil
    • Distinciones
Re:FRKILUNES 06/10/2014
« Respuesta #16 en: 06 de Octubre de 2014, 13:52:01 »
Jo si m'espereu m'apunto al corporate america, sino al q es pugui (suposo q duré alguna coseta, probablement el Hansa Teutonica)

Rusakus

Re:FRKILUNES 06/10/2014
« Respuesta #17 en: 06 de Octubre de 2014, 14:07:15 »
A las 20.30 hi seré!  ;D

Kririon

Re:FRKILUNES 06/10/2014
« Respuesta #18 en: 06 de Octubre de 2014, 15:29:09 »
Me gustaría probar uno de estos frikilunes... Jugáis alguna vez a eurogames o es más bien Risk, king of tokio y similares?

Los fillers suelen jugarse hasta las 20:00h eso si se acuerda jugar a algo a veces pasas el rato de charla hasta que viene la segunda oleada de gente, luego de las 20:00h  ya euros duros.

SergiArias

Re:FRKILUNES 06/10/2014
« Respuesta #19 en: 06 de Octubre de 2014, 15:39:14 »
Merci per les respostes!! Sou molt dedicats!!

Bé, com em queda una miqueta lluny i avui vull fer coses, penso que ho deixaré per la següent vegada.

Hi ha jocs molt interessants al ranking que m'heu enviat! Jo encara sóc novatillo però bàsicament m'agraden euros econòmics.

M'agrada força el brass (tot i que es molt llarg), pilares de la tierra, Mercaderes de Génova, Catán (encara m'agrada jeje), robinson crusoe...

I m'agradaria molt provar (tot i que anar a un frikilunes a provar un joc sense conèixer les regles pot ser una mica cansino per la resta del grup):
Le havre
Automobile
Ground Floor
Container
Indonesia
Ticket to ride
Power Grid
Power Grid Factory Manager
Caylus

A vosaltres, els habituals, quins jocs us agrada jugar aquest octubre (imagino que va a èpoques)?

Kririon

Re:FRKILUNES 06/10/2014
« Respuesta #20 en: 06 de Octubre de 2014, 15:44:04 »
Merci per les respostes!! Sou molt dedicats!!

Bé, com em queda una miqueta lluny i avui vull fer coses, penso que ho deixaré per la següent vegada.

Hi ha jocs molt interessants al ranking que m'heu enviat! Jo encara sóc novatillo però bàsicament m'agraden euros econòmics.

M'agrada força el brass (tot i que es molt llarg), pilares de la tierra, Mercaderes de Génova, Catán (encara m'agrada jeje), robinson crusoe...

I m'agradaria molt provar (tot i que anar a un frikilunes a provar un joc sense conèixer les regles pot ser una mica cansino per la resta del grup):
Le havre
Automobile
Ground Floor
Container
Indonesia
Ticket to ride
Power Grid
Power Grid Factory Manager
Caylus

A vosaltres, els habituals, quins jocs us agrada jugar aquest octubre (imagino que va a èpoques)?

Pensa que es lo habitual que part dels que juguen a un joc no sapiguen les regles, els propietaris no discriminem a ningu per no saber les regles del joc.

brontys

  • Experimentado
  • ****
  • Mensajes: 298
  • Ubicación: Barcelona
  • wannabe player since 1971
  • Distinciones Antigüedad (más de 8 años en el foro)
    • Ver Perfil
    • The Funny Pages
    • Distinciones
Re:FRKILUNES 06/10/2014
« Respuesta #21 en: 06 de Octubre de 2014, 17:24:10 »
Bueno, parece que el destino me permite tomarme esta tarde libre. Me presentaré en el Q a eso de las 19:30 con un Dead of Winter bajo el brazo (me parece recordar que GandAlf se apuntaba a eso).

rmnmon

  • Veterano
  • *****
  • Mensajes: 1712
  • Ubicación: Barcelona
  • Distinciones Antigüedad (más de 8 años en el foro)
    • Ver Perfil
    • Distinciones
Re:FRKILUNES 06/10/2014
« Respuesta #22 en: 06 de Octubre de 2014, 17:26:27 »
Bueno, parece que el destino me permite tomarme esta tarde libre. Me presentaré en el Q a eso de las 19:30 con un Dead of Winter bajo el brazo (me parece recordar que GandAlf se apuntaba a eso).

Ben tornat Brontys
Jo si m'espereu i hi ha lloc tb m'apunto