Cómo se les fue la mano con los microjuegos... para mi que era por producirlos todos de golpe y ahorrarse una buena parte en costes (lo cual, hasta me parece bien)
As mentioned earlier in updates there isn't really tracking on international packages. The email was sent when the label was printed for processing, not when the mail became active and left for Los Angeles as should have occured. Plus, it wasn't changed to reflect a different set of circumstances for internationals versus domestic backers. My read on the situation is the international packages are still in Utah and I am trying to get confirmation on that today. That tracking email is leading to a lot of misunderstanding related to international delivery. - Chris
Acaba de llegar el paquete!Me ha sorprendido la calidad, me lo esperaba peor.Justo a tiempo para estrenarlo en la partida de esta noche!
Cita de: Senseless en 12 de Septiembre de 2014, 11:57:31 Acaba de llegar el paquete!Me ha sorprendido la calidad, me lo esperaba peor.Justo a tiempo para estrenarlo en la partida de esta noche!¿Y nos dejas asín, sin una foto niná?