UNBRIDLED FURYIf you are looking for the most flexible fantasy miniatures game ever made, you have found the right place! Unbridled Fury aims to be able to represent any fantasy, science fiction, historical or science fantasy setting, scenario or combatant that you could possibly imagine.The game is quite mature and is in its final testing stages and we aim to have the rules finalised in the next revision. There will of course be changes happening occasionally. However, Unbridled Fury 0.9.0 is very playable as it is!If you want to get more involved, please join in on our forum discussions . The game will soon be in the final Beta stage before becoming officially ‘stable’. Stay tuned!What’s So Great About UF? Isn’t it just another ‘generic’ game?Not quite. Unbridled Fury has been written to be the fastest and most realistic, yet flexible, fantasy skirmish game ever. If you don’t believe me, go to the downloads page and grab a copy of the latest version. I am sure you’ll agree with me after that…Some of the Game’s Finer Points: * Unbridled Fury is completely universal. Any miniature or model that you already have or wish to purchase is useable in the game. * Unbridled Fury is fast to play. Experienced players can finish a game easily in under an hour, depending on its size. * Unbrided Fury recreates the confusion of skirmish warfare. Skirmishes are hardly something you can ‘control’ easily once they begin, they can only be managed, and sometimes only barely! Unbridled Fury does a good job of forcing the players to try and ‘hold it together’ longer than their opponent can. * Unbridled Fury has been around since 2005. We have developed it in association with gamers worldwide who have helped shape the game with their feedback and suggestions (thanks guys!). There are few things you cannot do with the game, and those are trivial. * We are not tied to any figure manufacturer. The game isn’t designed to sell specific miniatures. Use whatever you want.
Muchas gracias por el reglamento. Lo malo es el idioma, que como no saquen una traduccion me temo que no podre usarlo
La verdad que siempre me tienta cuando veo comentarios como estos, se bastante ingles y puedo traducirlo, pero es que son 105 paginas!!
La verdad es que no estoy bueno pa'manejar el proyecto, pero si me das texto, con gusto lo traducire: Y Aquí te dejo mi currículum:Cuando iba a 4º año, una mina de 6º me dio un trabajo de ingles para que se lo hiciera... y se sacó una nota exelente!!!
En fin, vallamos al grano: Si buscas a dos o tres más traductores, me das algunos capítulos para traducir, y alguien que no sea yo esta dispuesto a coordinar todo: Tiene un traductor...
Aunque los hechizos y las habilidades tengan un nombre orientativo puedes aprovechar sus efectos para recrear gran cantidad de situaciones, por poner un ejemplo: Tomemos un grupo de rangers de un universo postapocalíptico, uno de cuyos integrantes es un ingeniero cuyo principal cometido es observar la disposición del enemigo gracias a una serie de drones para llamar un ataque orbital.Todo esto lo podemos emular haciendo un personaje con una alta habilidad en magia, ponerle un hechizo de daño que cubra una amplia area, una habilidad de levitación que lo que te hace es que puedes ver todo el campo de batalla (para llamar una serie de drones estacionarios que permiten ampliar su rango de visión) y un familiar que puedes invocar que tenga un atributo alto de movimiento y sea nulo en combate y disparo para emular un drone movil de reconocimiento para poder lanzar ataques en lugares ocultos para la vista del ingeniero y ya de paso si lo juntamos peana con peana se producce una descarga de datos tácticos para lanzar el ataque orbital de forma más certera.